niedziela, 8 grudnia 2019

❌WAŻNA INFORMACJA!❌

Witajcie. Piszę posta na spontanie. Wczoraj około 21 godziny ktoś usunął wszystkich członków z naszego klubu TeamAKI. Sprawa jest w trakcie wyjaśniania. Pojawiła się też informacja od Vanilki, że niby ja oblałam jej test na tym blogu i ją wyrzuciłam. Ktoś się pode mnie podszył, wszystko zapewne wydarzyło się w nocy, a ja o żadnym komentarzu nie wiedziałam. Jeżeli byłeś członkiem klubu to serdecznie zapraszam Cię do ponownego dołączenia do TeamuAKI i przepraszam, że zostałeś usunięty!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do treści posta, napisz to.
5. Nie reklamuj się w komentarzu.
6. Pamiętaj, wyzywanie czyjeś pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo