piątek, 27 grudnia 2019

⭐Nowy, zimowy wygląd ALS⭐

Cześć kochani! Kilka dni temu już zakończyliśmy odliczanie do świąt, a dzisiaj już się one zakończyły.. Smutne, prawda? Jako, że już nie ma świąt ani odliczania, postanowiłam zmienić wygląd na bardziej zimowy.  Na pewno wszystkim zima kojarzy się z zimnymi barwami, chłodem oraz wszystkim, co najgorsze. A to nie prawda! Zima również może być wspaniała i kolorowa! Jako główne barwy zimowego wyglądu, wzięłam róż, fiolet oraz biel. Razem komponują się wspaniale! Zmieniłam również emotikony z nazwami gadżetów - jeżeli ich nie widzicie, to polecam czytać bloga na przeglądarce Google Chrome. Zmieniłam również blogową playlistę na gorące kawałki z 2009 - 2016 lat! Dzięki nim na pewno nie zamarzniemy w następnym roku! Baner bloga wykonała wspaniała Natalia z bloga Kronika Awatarii! Jestem Tobie bardzo wdzięczna i pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na moją pomoc. Teraz pytanie, czy Natalia zrobi wam nagłówek? Szczerze, to sama nie wiem, raczej nie, ale warto się jej zapytać.

*nazwa pochodzi z zamkniętego bloga AKI*

Gotowi na nowy rok? Nasz blog już tak! Mamy nadzieje, że rok 2020 spędzimy jeszcze lepiej i huczniej niż rok 2019! Dziękuje Wam za wspaniale odliczanie do świąt! Widzimy się jeszcze w tym roku! Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do treści posta, napisz to.
5. Nie reklamuj się w komentarzu.
6. Pamiętaj, wyzywanie czyjeś pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo