czwartek, 12 grudnia 2019

馃Christmas TAG #2馃 - pytania o awataryjnym 偶yciu!馃


Hejka, jak Wam mija dzie艅?
Dzisiejsza notka b臋dzie dotyczy艂a dawno ju偶 zapomjianej serii o nazwie #TAG. S膮 to pytania, na kt贸re odpowiadamy. W tym wydaniu dotycz膮 one gry! Kilka z nich wymy艣li艂am sama, a kilka moi znajomi. Wy tak偶e mo偶ecie zadawa膰 pytania od siebie w komentarzu. A teraz logo serii i zaczynamy.

Jak szybko wbila艣 40 poziom w grze? 
W sumie sama nie wiem. Szybko? W 4 lata to raczej wolno, ale kosztowa艂o mnie to du偶o czasu. Pami臋tam, 偶e gra艂am w Awatari臋 jeszcze za czas贸w, gdy najwy偶szym poziomem w grze by艂 28. Obecnie nie mam zamiaru wbija膰 wy偶szego poziomu, bo 40 jest dla mnie wystarczaj膮cy.
Twoja najlepsza awataryjna przyjaci贸艂ka? 
Oczywi艣cie Commander, czyli Kruszynka! <3
Jak zrobi膰 podw贸jny kominek? 馃槀 
By艂o to mo偶liwe kilka lat temu, gdy mo偶na w edytorze nak艂ada膰 na siebie kilka przedmiot贸w na raz. Ja tak zrobi艂am w salonie z kominkami, bo mia艂am ich du偶o i nie wiedzia艂am co z nimi zrobi膰. To da艂o taki efekt, 偶e one teraz tak jakby migaj膮, haha. Niestety cena jest taka, 偶e gdybym chcia艂a zrobi膰 remont salonu to musia艂abym usun膮膰 kominki (a nie ukrywajmy - s膮 one najbardziej rozpoznawaln膮 rzecz膮 w moim domu na Awatarii), bo ten b艂膮d zosta艂 ju偶 naprawiony. Teraz w moim salonie jest cz膮stka dawnej Awatarii, 偶e tak mo偶na rzec. Poza tym m贸j salon jest cool!
Na ile miala艣 najwi臋cej VIPa?
Z tego co pami臋tam to na legalu na miesi膮c (kiedy艣 w wakacje by艂 VIP z 5G na 5 dni).
Czy by艂a艣 w zwi膮zku na Awatarii?
Tak, by艂am - ale to zanim zosta艂am blogerem. Obecnie nie mam drugiej po艂贸wki w grze (ostatni zwi膮zek nieudany XD).
Czy by艂a艣 na okresie pr贸bnym na jakim艣 blogu o Awatarii?
Nie, zazwyczaj to ja pe艂ni臋 rol臋 ''szefa''. Kiedy艣 chcia艂am si臋 zg艂osi膰 na bloga Renesans Awatarii, ale dwa blogi o Awatarii to za du偶o. AKI najwa偶niejsze!
Czy masz jakie艣 inne blogi, lub kiedy艣 mia艂a艣?
Mam bloga Kronika Wspomnie艅, pocz膮tkowo to mia艂 by膰 blog o tematyce 偶ycia (taki jakby pami臋tnik). Ostatecznie umieszczam tam moje historie (autorskie) z Wattpada (zapraszam), kt贸rych i tak nikt chyba nie czyta. xD
Ale lubi臋 mie膰 wszystko zorganizowane, kiedy艣 jak b臋d臋 starsza i to przeczytam to b臋d臋 si臋 艣mia艂a z tego co ja wtedy mia艂am w g艂owie...
Jak godzisz blogowanie ze szo艂膮?
Jestem dobrze zorganizowana. Napisz臋 o tym post.
Czy masz kontakt z dawnymi internetowymi przyjaci贸艂mi?
Jasne! Mam na Facebooku kontakt z Violk膮 z KCA, z King膮 z BA i wieloma innymi blogerami i przyjaci贸艂mi z gry. Pozdrawiam!
Czy gdy zaczyna艂a艣 karier臋 blogersk膮 by艂a艣 hejtowana?
Nie pami臋tam, ale zapewne tak jak ka偶dy - tak.
Czy pami臋tasz dawnych bloger贸w z AKI?
Tak, tych co pisali d艂u偶szy czas. Wiem, 偶e by艂o w historii AKI dw贸ch  ch艂opak贸w - Ahnur i Fabian. Na pocz膮tku tego bloga by艂a Sandra, Nikola, Ola, Julia (Commander), Cara... Elen...
Tw贸j ulubiony blog o Awatarii?
Bardzo podoba mi si臋 blog Kroniki Awatarii, Plotka Awatarii. Ale inne blogi te偶 s膮 艣wietne! :)
Czy masz w planach kontynuowa膰 seri臋 Trudne Sprawy Awataria?
Tak! Ju偶 pojawi艂yby si臋 pierwsze odcinki, gdyby mi kana艂u nie usuneli... Ale ogarniam nowy kana艂 i jak ju偶 wszystko tam zrobi臋 to zaczn臋 nagrywa膰.
Kiedy nast臋pna imprezka blogowa?
Ostatnia imprezka by艂a totalnym niewypa艂em, osoby kt贸re obiecywa艂y przyj艣膰 nie zjawi艂y si臋... Nie wiem, mo偶e nigdy?
Pami臋tasz swoje pierwsze dni na Awatarii?
Taak, gra艂am wtedy z moimi kuzynkami, kt贸re pokaza艂y mi t膮 gr臋. By艂am wtedy jeszcze w podstaw贸wce (albo gimnazjum)!
Ile event贸w wykona艂a艣 w grze?
Nie pami臋tam! Du偶o tego by艂o... Maselnica, dwa zimowe, jeden z takim stawem, hallowenowy, na Prima Aprillis. Troch臋 tego by艂o.
Twoja ulubiona stylizacja?
To zale偶y od dnia.

Na koniec zostawiam wam 艣mieszny b艂膮d w grze (jeszcze by艂am wtedy w innym klubie,haha).


Mam nadziej臋, 偶e dowiedzieli艣cie si臋 czego艣 o mnie! Pytania by艂y zadawane przez moich znajomych. Je偶eli Wy macie jakie艣 pytania to 艣mia艂o piszcie w komentarzach pod tym postem!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci do tre艣ci posta, napisz to.
5. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.
6. Pami臋taj, wyzywanie czyje艣 pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo