艣roda, 8 maja 2019

馃尮Nowo艣ci na rosyjskiej Awatarii 馃尮

Dzisiaj jest 艣roda, wi臋c Rosjanie otrzymuj膮 aktualizacj臋 do gry. Dzisiaj Rosjanie dostali now膮 kolekcj臋 ubra艅. A co najlepsze, nowa kolekcja ubra艅 zosta艂a dodana do projektanta! Zapraszam do dalszej cz臋艣ci tego posta!


Nowe rzeczy - dziewczyny
Opis kompletu: Komplet bardzo dobrze si臋 komponuje. Jest to jeden z ta艅szych komplet贸w z projektanta. Najbardziej podobaj膮 mi si臋 ogrodniczki. Moim zdaniem buty s膮 troch臋 za du偶e i powinny by膰 zmniejszone. Nie ma do czego si臋 przyczepi膰.

Nowe stroje - ch艂opcy


Opis kompletu:  Komplet, jak poprzedni bardzo mi przypad艂 do gustu. Niestety, ale nawet tutaj ch艂opacy zostali poszkodowani. Dziewczyny znowu dosta艂y wi臋cej rzeczy. Najbardziej mi si臋 podoba ta czapka. Bardzo chcia艂abym aby by艂a r贸wnie偶 dla dziewczyn!

To tyle na dzi艣. Czekacie na te komplety na naszej wersji gry? Ja bardzo. Mam nadzieje, 偶e zostan膮 dodane jak najszybciej!


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci do tre艣ci posta, napisz to.
5. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.
6. Pami臋taj, wyzywanie czyje艣 pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo