środa, 22 maja 2019

💇‍♀️ Nowe fryzury na rosyjskiej i polskiej Awatarii! 💇‍♀️

Hejcia! Tutaj Julcia. Dzisiaj jest środa, a Rosjanie doczekali się środowej aktualizacji do gry. Jak wiemy, wczoraj dostaliśmy sporo nowych rzeczy. Jeżeli nie wiecie jakich, zapraszam Was do tego posta. Również co mnie bardzo zdziwiło, my również mamy te fryzury! Zapraszam do lektury.

Przyjaciele! 

Nadszedł czas, aby odświeżyć swój obraz na sezon letni. Nowe modne fryzury są już dostępne w Awatarii! 

 Wejdź do gry już teraz, nasi styliści już na Ciebie czekają w salonie piękności! - Administracja

Nowe fryzury dziewczyny

Nowe fryzury również na polskiej Awatarii! Bardzo są inne, a w tym bardziej ciekawsze. Dodali dredy, które były wyczekiwane w większości użytkowników! Moje serce zabrała jednak krótka fryzura. Sama mam taką w realu tylko troszkę dłuższe. Jedynie co mi się nie podoba w krótkiej fryzurze, to że widać ucho oraz przedziałek jest krzywy.

Nowe fryzury - chłopcy 

Chłopacy również nie są gorsi i dostali dwie nowe, a zarazem inne fryzury! Dostali długie włosy, które na pewno znajdą się na męskich postaciach. A najbardziej wyczekiwane dredy! Mój chłopak gdy wszedł do gry mówił gdzie są dredy, haha 😁. Fryzury są zrobione na wysokim poziomie i nie ma co tutaj hejtować!

🌻 Podsumując, polska Awataria jest coraz bardziej ulepszana. Czy wreszcie administracja ruszyła się i dostaniemy zaległe stroje? Miejmy nadzieje, że tak! Ja wam życzę miłego dnia. 🌻
🌻Do następnego,
🌻 Julia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do treści posta, napisz to.
5. Nie reklamuj się w komentarzu.
6. Pamiętaj, wyzywanie czyjeś pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo