piątek, 14 lutego 2020

📧Walentynkowa poczta - wyślij życzenia do swojego wybranka!📧

To już dzisiaj! Ten dzień, na który czekali miliony par - walentynki. To właśnie przez dwa pierwsze tygodnie, wkładaliśmy masę miłości do postów, żebyśmy razem wyczekiwali na ten miłosny dzień. Udało nam się wytrwać! Uwielbiamy być oryginalni i tworzyć nowe trendy. W tym roku na walentynki, oprócz konkursu na VIP oraz miłosnych dwóch tygodni, będziecie mogli poprzez pocztę walentynkową na blogu, wysyłać innym pozdrowienia i życzenia walentynkowe! Przez cały dzisiejszy dzień, do godziny 23:59, możecie wysyłać życzenia do swoich kolegów, przyjaciół, partnerów. Pamiętajcie, że muszą oni grać w Awatarie. 
Życzenia możecie wysyłać poprzez Tellonym. Stworzyliśmy specjalny profil na Tellonym, gdzie możecie wysyłać życzenia do innych, a my będziemy to publikować. Mamy dla was dwie opcje. Jeżeli osoba, do której chcecie wysłać życzenia jest regularnie na Awatarii, możemy do niej przyjść osobiście i złożyć życzenia. Jeżeli osoba nie jest online często, albo jednak wolisz, żeby twoje życzenia były na blogu, to opublikujemy je na blogu.

Co powinno się znaleźć w życzeniach?
- Dla kogo są te życzenia
- życzenia z okazji walentynek
- Podpis autora życzeń
- Czy życzenia mają się pojawić na blogu, czy mamy je osobiście wręczyć na Awatarii.

Jak powinny wyglądać życzenia, które chce, żeby były dostarczone osobiście?
- Nazwa tej osoby na Awatarii
- Level tej osoby
- Klub tej osoby (jeżeli jest w klubie)
- Życzenia dla tej osoby
- Podpis autora życzeń

Swoje życzenia wyślij nam na naszym Tellonym!


Nie czekaj! To tylko dzisiaj możesz wysłać życzenia poprzez naszego bloga do kogoś! Takie wydarzenie szybko się nie pojawi! Czekamy na twoje życzenia! Do zobaczenia i wesołych walentynek!


Wasze życzenia!

Kocham Oliwie /Anonimowy

Życzenia dla Ali, 45 lvl
Dziękuję ci, że jesteś spędzasz czas ze mną i mi pomagasz. Z okazji walentynek, życzę ci, aby te walentynki były najlepszymi w twoim życiu
Pozdrawiam, Wiktoria
Życzenia dla Nie Istnieje
Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek! Spędź je bardzo dobrze i mam nadzieje, że się poznamy jakoś i zaprzyjaźnimy. 💋


Życzenia dla † KIRAI †, 41 lvl
Z okazji walentynek życzę Ci radości, miłości i uśmiechu oraz Oczywiście, abyś ze mną wytrzymywała xD.
↘Kajetan↙

Życzenia dla Julcii, 64lvl <334
Niunia kohana koham cb mocno, jesteś potęzna, silna, super baba !! 1Mega doceniam to, ile wkładasz w twojego bloga, mega sb do tego nadajesz dziunia ewidentnie! Dziwkuje kohana, ze mnie wprowadziłas w ten caly show biznes, dalas mi okazje poznac wielu blogerów i youtuberow, nom szacun dla cb dziunia. Zycze cb zebys sb znalazłla nowy hlopa ktory na cb zasluguje !! 11 Bede cb wspierac na kazdym krok niunia pamietaj! <3Dziwkuje ze jestyes -dzban:)


Życzenia od Ali, 45 lvl
Ja chciałabym pozdrowić wszystkich na Awatarii, którzy mnie znają i kojarzą, szczególnie osoby, które mam w znajomych, przyjaciołach i sąsiadach. Dziękuję szczególnie tym, którzy nie odmawiają mi pomocy w zadaniach i chcę, żebyście wiedzieli, że mogą być także na mnie polegać w tej sprawie. Oczywiście życzę Wam wszystkiego dobrego z okazji walentynek./Ala, 45 lvl


Życzenia dla Ali z 45 lvl

Alu, Jestes osoba ktora warto poznac przyznac mi i pomagasz mi w zadaniach zycze ci mylych walentynek
Pozdrawiam Wiktoria

Życzenia Dla Izabelli z 68 lvl

Dziękuję Ci za wszystko. Cieszę się, że ciebie poznałam. ;)

Życzenia dla Aeryn
Pozdrawiam Aeryn mojej ukochanej brzidalową. Zawsze bedzeiesz w moim sercu.Twoj Brzidal.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do treści posta, napisz to.
5. Nie reklamuj się w komentarzu.
6. Pamiętaj, wyzywanie czyjeś pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo