wtorek, 8 października 2019

🎃Co warto zakupić na tegorocznym Halloween?🎃 [cz.1]

Cześć kochani!🎃Październik płynie w pełni, a ja posty o Halloween muszę pisać. Haha, żartuje.  Pamiętacie może post o tym, co warto zakupić na święta, czy wydarzenia? Napisałam go dosyć spontanicznie, a dużo osób po prostu o nim zapomniało. Jako, że Halloween już niedługo, to jest idealny czas na post o kupnie halloweenowego asortymentu. Zaprezentuje Wam najbardziej używane akcesoria oraz ubrania właśnie z Halloween. Sama gram już dobre 6 lat i wiem, co się dobrze sprawdza.🎃


Pas ,,Wiedźma''

Chyba każdy ten pas widział u kogoś, chciał go, a może nawet go ma. Ja sama, gdy zaczynałam przygodę z nowym kontem, chciałam go. Czekałam bacznie kilka miesięcy aby go mieć. Może go pamiętacie, jak każdy go chciał właśnie w roku 2015. Kosztuje tylko 15 Goldów, więc ta cena nie jest duża i nikt chyba nie zbiednieje, jak go kupi. Na blogu możecie znaleźć posty z lookbookami, gdzie wykorzystałam pas ,,Wiedźma''.

~Podsumowanie~
Cena: Przyzwoita 
Użycie: Duże, prawie do wszystkiego pasuje
Wykonanie: Prosty, schludny i ładny
Czy warto? - Tak

Rajstopy ,,Wiedźma''

Masz może tak czasami, że gdy robisz sobie nowy strój, to masz po prostu gołe nogi? Sam wiesz, że to dobrze nie wygląda. Próbujesz to jakoś naprawić, lecz jak wszyscy wiemy, dużo rajstop z Awatarii, po prostu są brzydkie. Jeżeli masz jakaś krótką sukienkę, spódniczkę czy szorty, rajstopy ,,Wiedźma'' będą idealnie do tego pasować. Są one bardzo ładne, a dodatkowo nie są jakoś bombowo drogie.

~Podsumowanie~
Cena: Przyzwoita 
Użycie: Duże, pasuje do niemal wszystkich szortów, spódniczek 
oraz krótkich sukienek.
Wykonanie: Proste, schludne i ładne, jednak w niektórych miejsach
widać niedociągnięcia.
Czy warto? - Jasne, że tak!

Suknia ,,Rose''

Masz czasami tak, że chcesz się ubrać jakoś oryginalnie, ale jednak nie masz pomysłu? Masz jakieś ważne wydarzenie w grze, a może jednak grasz w Top Model? Sukienka ,,Rose'' ma ślicznie przejścia, jest kilku-kolorowa, więc można się pobawić kolorami. Niestety, cena zniechęca, jednak dostaniemy do tego sporo image, więc trzeba się zastanowić. Ja jej jeszcze nie mam, jednak planuje ją w tym roku zakupić.

~Podsumowanie~
Cena: Bardzo drogo
Użycie: Suknia raczej nie nadaje się na codzienne 
wyjścia, jednak do gustownych spotkań, pasuje jak ulał.
Wykonanie: Suknia jest w ślicznych barwach oraz jest starannie zrobiona.
Czy warto? Moim zdaniem tak.

🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieje, że doradziłam Wam, co warto zakupić. Już niedługo będziecie mogli przeczytać post o tym, czego nie warto kupować na Halloween. Do zobaczenia! 👻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Nie wyzywaj innych opinii.
2. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
3. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
4. Jeżeli masz jakieś wątpliwości do treści posta, napisz to.
5. Nie reklamuj się w komentarzu.
6. Pamiętaj, wyzywanie czyjeś pracy bez powodu, to nie krytyka, tylko chamstwo